Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av persson - 12 oktober 2010 23:32

Sandra.

Jag gillar dina kritiska men relevanta frågor.

Du är en analyserande människa , psykolog?


Av persson - 12 oktober 2010 20:26

Jag avrbyter och åker hem när jag känner mig färdig och det inte är kul längre.

Men det kan ta ett tag. Jag är en överlevare , nyfiken , envis och social i överflöd

Sen kan det ju alltid hända saker. Blir jag alvarligt skadad eller sjuk är jag ju inte dummare änn att jag ger mig. Detsamma gäller ju om det händer någon här hemma något. Det kommer inte alltid att vara helt lätt men jag kommer försöka ha hyfsat bra koll på vad som händer här. Men några tuffa dagar då och då får man ju tåla.

Av persson - 12 oktober 2010 16:15

Det blir ingen srandprommenad idag, orkar inte.

Tids nog får jag gå precis hur många mil jag vill

varje dag och vill jag inte ta ett steg så blir det så.

Så jävla skönt det kommer att bli inga måsten.

Vill jag parkera på en sten en hel dag med en flaska

vin, då gör jag det ,kanske kommer det förbi någon

intressant människa att dela med sig till. Vad som

änn händer kommer jdet inte att vara vad jag har

räknat med , oavsett kommer jag att lära mig

något nytt varje dag.

Av persson - 12 oktober 2010 13:14

Men det går tyvärr inte , ännu.

Det som ska avslutas får inte gå för fort det skulle väcka misstanke

om att något är på gång. Men jag räknar med upp till 8-10 veckor

så har jag gott om tid på mig. Jag får heller inte vara för kärleksfull

mot folk eller uttrycka mig i för stora ord. Det gäller att hålla sig kall

helt enkelt. Det är det svåraste av allt eftersom jag inte är så av

naturen. Men det går , övertygelsen är stark nog.

Av persson - 12 oktober 2010 08:50

Som tur är kan jag arbeta ostört idag . Jag förbereder projekt som jag inte kommer att avsluta men jag gör ett bra jobb. Drivkraften är att göra det lätt för de som ska slutföra det. Ärligt talat sitter jag här och gråter över den saknad jag kommer att känna , men samtidigt vet jag att jag måste göra det här. För även om vi säger till varandra att vi uppskattar och älskar varandra så förstår vi inte hur vi ljuger för oss själva. Vi tar varandra för givet. Det är ju det allt handlar om att jag inte kan leva med mig själv och människor som inte fattar hur bra vi har det. Några kommer att falla bort några kommer att hata mig men de som finns kvar kommer att förstå och det är med de människorna jag vill bygga mitt liv när jag återvänder.

Av persson - 12 oktober 2010 07:25

Och med den blir längtan och förväntningarna allt starkare.

Tur att jag skaffade den här ventilen det har varit tufft de senaste veckorna.

Att hålla masken är svårare änn man kan tro. Jag tackar för positiva och negativa reaktioner. Fortsätt med det. Ni ger mig kraft och om ni orkar följa mig hela vägen hoppas jag att det ger er något också.

Av persson - 12 oktober 2010 00:07

Ska gå ut och ta en cigg nu och fundera lite.

Det är en av de saker jag måste avsluta de

närmaste veckorna. nickotinberroende kommer

annars att urholka min budget.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards