Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Jag har levt i en illusion.....

Av persson - 16 oktober 2010 13:15

Jag trodde att saker var som jag ville att det skulle vara.

Jag trodde att människor menade vad de sa.

Jag trodde att jag skulle ha en fast punkt.

Jag trodde att sorgerna var över.

Jag trodde att jag skulle få vara lyklig.

Jag trodde att sveken var slut.

Jag trodde på mig själv.

Jag trodde FEL!

 
 
Lena med c

Lena med c

16 oktober 2010 14:54

Att folk menar vad de säger trodde jag med. Men jag har en jobbarkompis som är expert på motsatsen, och framför allt på långa, välkomponerade försvarstal. Det blir tråkig stämning men man får leva med det.

http://lenac-son.bloggagratis.se

persson

16 oktober 2010 15:39

Eller inte :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av persson - 20 oktober 2010 09:48

Tyvärr inget allternativ vintertid! Om jag däremot gett mig av på våren hade jag nog valt Östeuropa och tagit mig ned till Balkan/Grekland. Varför? För att gästvänligheten och genorösiteten står i en klass för sig. Minns en bilsemester som gick...

Av persson - 20 oktober 2010 09:20

Att ta sig fram ner genom Europa kunde ju vara att lifta med pråmar. Det är såklart tidsödande och väldigt kallt på vintern men på vägen hem kanske.? Ta sig på en pråm är aldrig svårt eftersom det på många håll finns väldigt låga broar och ta s...

Av persson - 19 oktober 2010 11:13

Eller ca 19 personer om dagen om man så vill av dessa försvinner 90% frivilligt eller går vilse, reser bort utan att medela sig, vill vara ifred osv. En del är kidnappade då är det oftast barn som blivit det av en förälder och förda utomlands...

Av persson - 19 oktober 2010 10:44

Varför längta efter något som aldrig kommer tillbaks. För att man gör det enkelt för sig själv. måste väl vara bätre att sörja något som man ändå inte kan få tillbaka. Sorgen är tyngre änn längtan men den har ett slut. Det har inte längtan dä...

Ja!

Av persson - 18 oktober 2010 13:21

Narturligtvis kommer jag att stanna till någon eller ett par veckor om jag får jobb någonstans där jag trivs eller hitta någon jag trivs med. Tyvärr är det ju lättast att få jobb som är någerlunda själigt betalda där det finns svenskar men jag nöjer ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards