Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av persson - 10 oktober 2010 21:28

Jag har massor med prylar , men de ger mig inget.

Jag har upplevt mycket i mitt liv men upplevelser kan jag inte få nog av och att rymma från den trygga men just nu tråkiga vardagen måste ju vara den ultimata upplevelsen. Så länge jag är mätt , kan ta en flaska vin när jag är sugen på det och har min varma sovsäck är jag nöjd. Och att få se nya platser varje dag.

Europa låter kanske inte så spännande men jag lovar att det finns platser man inte hade en aning om och de platserna ska jag se så fort jag kan. Vem vet om fem år har jag kanske fru och barn och hur underbart det än lär vara så kommer jag att uppskatta det betydligt mer om jag inte behöver gå runt och ångra grejor jag inte gjort.

Av persson - 10 oktober 2010 19:02

Jag är 32 år och vill rymma , sjukt , eller inte?

Varför vill jag rymma? Jo för det har jag alltid velat göra.

1 månad eller några det vet jag inte men jag vill känna den

totala friheten ett tag. Jag har ganska nyligen blivit singel

efter tio år och jag har inga barn eller sånt som binder mig.

De senaste vekorna har jag på alvar börjat planera för hur det

ska gå till. Lätt packning Inte för mycket pengar , då blir det liksom mer semester änn ett äventyr.

Jag tänkte mig sticka över till danmark och ner till sydeuropa .

Gå , lifta och kanske ta buss någon gång för att komma en lite längre bit och kanske slippa en kall natt . Jag vill inte göra det här själv men tiden går och det är inte så lätt att hitta någon med samma känsla, tyvärr.

Vad tänkte jag leva av. Naturen är full av mat och på det området har jag stora kunskaper. Och ju längre söderut man kommer destu mer åkrar och odlingar finns det där det inte märks om man lånar lite potatis och grönsaker. Har man tur kanske man kan ta något ströjobb och stanna till ett tag och lyxa till det lite.

Hursomhelst är det äventyret so lockar att få träffa människor och att se platser som man inte trodde fanns. Har någon tips eller råd tar jag tacksamt emot.

Skulle va kul om man kan fortsätta att blogga när man är iväg , men det kan ju ta ett tag mellan inläggen

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards